.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حکم استاندار مازندران ؛
سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی است که دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ، رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و ...اشاره کرد .
سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه منصوب شد

شمال نیوز : حسینی پور استاندار مازندران در جدیدترین حکم خود ، سرپرست بخشداری مرکزی شهرستان سوادکوه را منصوب کرد .

 

به گزارش شمال نیوز ، محمد مهدی قلی زاده با حکم استاندار مازندران به عنوان سرپرست بخشدار مرکزی شهرستان سوادکوه معرفی گردید .

 

محمد مهدی قلی زاده  ، حدود  26 ساله ، نیروی وزارت کشور ، فارغ التحصیل مهندسی عمران ، اصالتا اهل عباس آباد ورسک  که  به عنوان اولین تجربه مدیریتی خود به عنوان سرپرست بخشداری بخش مرکزی شهرستان سوادکوه مشغول به فعالیت شده است .

 

بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی  است که  دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل  فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ،  رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و  ...اشاره کرد .

 

شایان ذکر است بخش مرکزی سوادکوه به لحاظ قدمت تاریخی ، بناهای باستانی، گردشگری حائز اهمیت است و به لحاظ بحرانهایی نظیر سیلاب و انسداد جاده آبستن خطرات است و بخشداری مرکزی سوادکوه به عنوان نمایندگی عالی دولت از اهمیت فراوانی برخوردار است .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.396 seconds.